Obraz

Obsługa
Klienta

Dostawa

W ALSANIT przykładamy wielką wagę do komfortu naszych Klientów. Dlatego oferujemy dostawę „od drzwi do drzwi”. Dzięki temu gwarantujemy, że zamówione produkty dotrą bezpiecznie i w nienaruszonym stanie do każdego miejsca w Polsce oraz na świecie.

Dążymy do tego, aby każda dostawa była dokładnie dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych partnerów. Dla tych, którzy preferują własny transport, przygotowaliśmy opcję odbioru osobistego. Wystarczy wcześniej skontaktować się z naszym działem logistyki, aby ustalić dogodny termin odbioru.

Warunki dostawy

innowacje

Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, liczonych od momentu zaksięgowania środków na rachunku

innowacje

Realizacja tylko w dni robocze

Zamówienia składane w soboty, niedziele oraz w święta realizowane są pierwszego dnia roboczego.

innowacje

Dostawa EXW (Incoterms 2010)

Dostawa odbywa się w oparciu o formułę Incoterms 2010 – EXW (Ex Works), chyba że postanowiono inaczej. Towar uznaje się za dostarczony, a umowę za zrealizowaną w chwili wydania towaru z magazynu.

gwarancja

Odbiór osobisty

Jeżeli transport wyrobów leży po stronie Kupującego, jest on zobowiązany do odbioru towaru w terminie 5 dni od dnia zawiadomienia przez ALSANIT o gotowości towaru do wydania.

  1. W przypadku braku lub podania błędnego numeru zamówienia w tytule przelewu bankowego, okres realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
  2. Faktury są wystawiane i przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu przez Kupującego. Kupujący może podać inny adres(y) e-mail do przesyłania faktur. W takim przypadku wszystkie faktury dotyczące tego oraz przyszłych zamówień Kupującego będą wysyłane na dedykowany adres e-mail do wysyłania faktur droga elektroniczną. Faktura elektroniczna zostaje uznana za otrzymaną z chwilą jej wysłania przez Sprzedającego wyłącznie z adresu e-mail: sprzedaz@alsanit.pl. Jeśli nabywca nie chce otrzymywać faktur drogą elektroniczną może zgłosić sprzeciw w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, w tym wypadku wystawca ma obowiązek dostarczać kontrahentowi faktury w formie tradycyjnej. 
  3. Za uszkodzenie towaru i opóźnienia powstałe w transporcie dostawy realizowanej przez przewoźnika, ALSANIT nie ponosi odpowiedzialności. Odpowiedzialność ponosi przewoźnik. Stroną w postępowaniu reklamacyjnym u przewoźnika jest Zamawiający usługę.
  4. W sytuacji, gdy dostawa jest realizowana przez przewoźnika zamówionego przez ALSANIT, Kupujący zobowiązany jest do wstępnego odbioru ilościowego i jakościowego przy przewoźniku, a w przypadku stwierdzenia braków lub widocznych uszkodzeń (opakowania) spisać przy przewoźniku protokół szkodowy (reklamacyjny).
  5.  W sytuacji gdy dostawa jest transakcją wewnątrzwspólnotową zgodnie z definicją zawartą w Artykule 138 Dyrektywy Rady EU 2006/112/EC z dnia 28 listopada 2006 roku w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, Kupujący przed realizacją każdej dostawy powiadomi ALSANIT,  w formie pisemnej, o posiadanym numerze identyfikacji dla transakcji wewnątrzwspólnotowych, a w przypadku gdy ALSANIT nie zapewnia transportu wyrobów, również do złożenia oświadczenia że Produkt będzie transportowany przez Kupującego lub w jego imieniu poza terytorium RP na terytorium innego Kraju Członkowskiego UE. W wyżej opisanej sytuacji, ALSANIT uprawniony jest do wystawienia faktury Kupującemu stosując stawkę VAT 0%. W sytuacji gdy powyżej wskazane dokumenty nie zostaną dostarczone przez Kupującego w wymaganym czasie lub  zawierają błędne, niedokładne bądź mylne dane, a także gdy  numeru VAT Kupującego nie da się zweryfikować na czas w organach skarbowych dostawa będzie uważana za dostawę krajową, a wartość przedmiotu umowy zostanie powiększona o należny podatek VAT.
  6. W przypadku dostaw towaru poza terytorium RP na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Kupujący zobowiązany jest przekazać ALSANIT dokumenty potwierdzające wewnątrzwspólnotową dostawę towarów (delivery note zwane dalej WDT) niezwłocznie przy dostawie towaru, nie później jednak niż w terminie do 20. dnia od daty zakończenia miesiąca, w którym dokonano dostawy. W przypadku braku przekazania dokumentów WDT przez Kupującego, ALSANIT obciąży Kupującego kwotą podatku od towarów i usług według stawki właściwej dla sprzedaży krajowej dla dostarczanych towarów obowiązującej w chwili dokonania dostawy.
  7. Jeśli organy podatkowe nie akceptują dowodu potwierdzającego wywóz  towarów poza terytorium RP na terytorium  innego Kraju Członkowskiego UE, Kupujący zobowiązany będzie dostarczyć ALSANIT dodatkowe informacje i dowody na potwierdzenie ww. okoliczności.
  8. Warunki, wartość przedmiotu umowy oraz termin realizacji określa oferta sporządzona przez ALSANIT na podstawie otrzymanego od Kupującego zapytania. Warunki określone w ofercie obowiązują przez określony w niej okres ważności.

Kabiny

  • Czy cena obejmuje dostawę?
  • Jak odbywa się dostawa?

Szafy

  • Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
  • Jak odbywa się dostawa?
produkt-book

PRODUCTBOOK

Wybierz swój język